26, జులై 2023, బుధవారం

గణపతి తాళం

 గణపతి తాళం


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


వికటోత్కట సుందర దంతి ముఖం |

భుజ కేంద్రసుసర్ప గదాభరణం ||

గజ నీల గజేంద్ర గణాధిపతిమ్ |

ప్రణతోస్మి వినాయక హస్తి ముఖం ||


సుర సుర గణపతి సుందర కేశం |

ఋషి ఋషి గణపతి యజ్ఞ సమానం ||


భవ భవ గణపతి పద్మ శరీరం |

జయ జయ గణపతి దివ్య నమస్తే ||


గజ ముఖ వక్త్రమ్ గిరిజా పుత్రం |

గణ గుణ మిత్రం గణపతి నిశప్రియం ||


కరద్రుత పరశుమ్ కంగణ పాణిమ్ కపళిత పద్మరుచిం | సురపతి వంద్యం సుందర డక్తం సురచిత మణిమకుటం ||


ప్రణమత దేహం ప్రకటిత కాలం షట్గిరి తాళం ఇదం,

తత్ తత్ షట్గిరి తాళం ఇదం,

తత్ తత్ షట్గిరి తాళం ఇదం |


లంబోధర వర కుంజా సురకృత కుంకుమ వర్ణ ధరం |

శ్వేత సశృంకం మోదక హస్తం ప్రీతి సపనసఫలం ||


నయనత్రయ వర నాగ విభూషిత,

నా నా గణపతితం,

తతం నయనత్రయ వర నాగ విభూషిత 

నా నా గణపతితం,

తతం నా నా గణపతితం,

తతం నా నా గణపతితం ||


ధవళిత జల ధర ధవళిత చంద్రం,

ఫణి మణి కిరణ విభూషిత ఖడ్గం |(2.1)


తను తను విషహర శూల కపాలం,

హర హర శివశివ గణపతి మభయం | (2.2)


కట తట వికలిత మత జల జలధిత

గణపతి వాధ్యమ్ ఇధం (2)

తత్ తత్ గణపతి వాధ్యమ్ ఇదం,

తత్ తత్ గణపతి వాధ్యమ్ ఇదం ||



తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,

శశి కలిత శశి కలిత మౌళినం శూలినమ్ |


తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,

విమల శుభ కమల జల పాదుకం పాణినం |


ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,

ప్రమధ గణ గుణ కచిత శోభనం శోభితం |


ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,

మ్రిథుల భుజ సరసిజ భిషాణకం పోషణం |


తక తకిట తక తకిట తక తకిట తత్తోమ్,

పనస ఫల కదలి ఫల మొదనం మోదకం |


ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట ధిక్ తకిట తత్తోమ్,

ప్రమధ గురు శివ తనయ గణపతి తాళనం |

గణపతి తాళనం !

గణపతి తాళనం !!


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

కామెంట్‌లు లేవు: